Hosszú és eredményes életet!

Mondá vala Spock. ,\\// Mielőtt előremegyek, gyorsan visszatekintek 2024. januárra.

A január hosszú volt. (Mintha két hónap került volna bele, főleg anyagilag, családos emberek ezt értik. 😃 )

A január eredményes volt. (Sosem gondoltam volna, hogy el tudok tervezni bármit, és aztán megkezdeni valósággá tenni meg főleg nem. És hogy még azon felül is…)

A január izgalmas volt. (Egy e-novella, egy e-kisregény, egy papírformára szerződés, egy e-életrajz, egy e-dokumentumkötet… és a többi!)

A január korszakváltó volt. (Csoportterápiára járok, csak máshogy, mint gondoltam. Egyszer megírom könyvben. 😉 )

A január kihívásokkal teli volt. (Kaptam és el kell engednem…)

A január nehéz volt. (Írtam már, hogy anyagilag rettentően hosszúra nyúlt?)

A január felszabadító volt. PATRE-ONLÁNY lettem:

Tarts velem a következő hónapban is! (Iratkozz fel a posztokra, hogy mindig megkapd a frisset! ;) )