Január: a vak asszony visszanéz

Mi történt januárban? Amennyire összefoglalhatom a hónapot, megteszem. Mostanában amúgy is elég gyéren vagyok blogon, aminek nagyrészt magánéleti okai vannak – leginkább, hogy nem tudom már, hányan legyek (ugyanitt klónt igényelnék, de mindjárt ötöt). Félre ne értse senki: nem panaszkodom, csak a tények makacs dolgok.

Senkit nem szomorítanék az életem történetével – majd alkalomadtán könyv íródik belőle, hátha legalább annyi haszna lesz -, de annyit elárulhatok, hogy sikerült ennek a harmincegy napnak tíz évnyi lenyomatot hagynia bennem. Vagy még többet. Százat. Igen, százat. Ennyit öregedtem.

Mégis: bár úgy terveztem, egy fia betűt nem adok ki, annyit se, máris új megjelenéssel kezdtem az esztendőt, és az ilyesminek még korántsem lett vége.

Andrea tutto bene, Talentum House

Sajnos két antológiáról lecsúsztam – fránya határidők egy diszkalkuliásnak -, de másik kettőbe sikerült bekerülnöm, így hamarosan – vagyis egészen pontosan idén – megint lesznek novellisztikus megjelenések, amelyekkel promotálhatok két kiadót.

Most nem merítettem ki a Kötelező-felfedező rovatot a Moly.hu-n, mivel maga a hónap észveszejtően tele volt tennivalókkal, és nem lesz kevesebb februárban sem. Jó is, rossz is…

Szerencsére, vagy csak mert igyekeztem nem megbolondulni a nyomorult napjaimban, elég sokat olvastam. Persze nem jelölhettem mindet, mert van, ami még titok, ám a legtöbbje rákerült az adatlapra:

Olvasmánylistám a Moly.hu-n

Mivel egyre-másra teljesen máshogy alakulnak a dolgok, mint ahogy tervezem, azt hiszem, ideje leülni és nem gondolni semmire.

…Na jó, ezt buktam! :D


(Kép: Pixabay)